اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۶۳۷

هیچ فرد وطن پرستی پرچم کشورش و مساجد را به آتش نمی‌کشد

هیچ فرد وطن پرستی پرچم کشورش و مساجد را به آتش نمی‌کشد
قهرمان تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی ایران اعتقاد دارد مسئولین باید مشکلات اقتصادی مردم را درک و مردم نیز با آرامش خواسته‌های خود را مطالبه کنند.
۱۷:۲۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور گفت: آسیب اتفاقاتی که اخیرا افتاده و خساراتی که به اموال عمومی واره شده است بیشتر به خود مردم می‌رسد چرا که جبران این خسارات هزینه دارد و این هزینه نیز در نهایت از جیب مردم پرداخت می‌شود.

قهرمان تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی ادامه داد: مردم نمایندگانی دارند که می‌توانند خواسته‌های خود را از آنها طلب کنند و تصمیم‌گیری را به آنها بسپارند. دولت هم وظیفه دارد با نمایندگان مردم در ارتباط باشد و خواسته‌های برحق آنان را بشنود تا مشکلات به حداقل برسد.

وی افزود: هیچ فرد وطن پرستی پرچم کشورش و مساجد را به آتش نمی‌کشد و مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند عده ای فرصت طلب از این فضا سوء استفاده کنند چرا که خواسته‌های سودجویان با خواسته‌های مردم یکی نیست و آنها اهداف دیگری دارند.

عبادی در پایان واکنش مسئولین به این اتفاقات در روزهای گذشته را منطقی دانست و گفت: یک سری از این مشکلات برطرف شده و بقیه مطالبات مردم هم باید با مدیریت حل شود چرا که عده‌ای واقعا در تنگنای اقتصادی هستند و قطعا دغدغه اصلی دولت رسیدگی به قشر ضعیف و کم توان جامعه باید باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین